BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 8 December 2011

Goodbye Sweetheart :')

Together 15.08.2011 


Dia tempat saya mengadu and we share everything together :)
Dia pandai jaga hati saya .
Saya sayang dia sangat sangat

Dia baik, penyayang and pemalu .
Saya tak pernah jumpa lelaki seperti dia .
Saya gembira sangat dapat kenal dia and saya tak pernah menyesal mengenali dia .

07.12.2011 :'(

Sekarang semua tu dah tinggal kenangan :'(
Kami dah tak bersama and mybe tak akan pernah bersama lagi .
Saya dah kehilangan dia .
Tapi sayang saya pada dia tak pernah berubah, saya terlalu mencintai dia . 
Saya tak boleh lupakan dia .
Bayang bayang dia selalu muncul bila saya cuba untuk lupakan dia .

Ya Allah, aku tak mampu untuk hadapi semua ni .
Aku tak kuat Ya Allah .
Aku tak sanggup untuk melupakan dia .
Kembalikan dia kepada ku Ya Allah, aku mohon :'(

Hidup saya tak sempurna tanpa dia .
Saya perlukan dia dalam hidup saya !

Alone !

No comments:

Post a Comment