BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 9 December 2011

Sayang dia ❤

Mereka segala-galanya bagi saya 

They are everything to me .
They are always there to comfort me when I was sad .
Saya sayang dia

He is my Boyfriend !

Saya sayang dia sampai mati !
Dia boyfriend saya, dia kawan saya and dia juga adik saya .
Three in one la katakan :)

Dia pendengar saya .
Apa apa hal, semua saya story kat dia .
Senang atau susah kami kongsi bersama .
And dia banyak simpan rahsia saya .

This is my mom

Ni mama saya .
Nama dia Mazni, saya sayang dia tau .
Mama seorang yang penyayang .
Mama selalu memberi nasihat kat saya .
Kat rumah dia seorang penasihat and pendegar saya .
Apa apa pun dia terbaik buat saya

Mama and Papa

Mama and papa penyeri hidup saya, tanpa meraka hidup saya sunyi .
Mereka adalah segala-galanya .
And tanpa mereka juga saya tak akan lahir di bumi ini .
Mereka selalu buat saya tersenyum .

Sayang mama and papa

No comments:

Post a Comment