BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 16 February 2012

Awak dalam hati saya .

Saya sayang dia , saya tak nak kehilangan dia .

Dia berubah sangat sangat , kenapa eyh ? Dia dah tak sayang saya ke ? Dia dah ada orang lain ke ? Dia benci saya ke ? Hurmm , banyak betul persoalan yang datang dalam fikiran saya !

Awak , saya terseksa hidup macam ni . Awak langsun tak ambik tahu pasal saya , apa salah saya awak ? Kenapa awak seksa saya macam ni ? Kalau awak dah tak sayang saya and awak dah ada orang lain , just tell me ! Saya dah tak sanggup hidup macam ni . Saya terseksa awak ! Cuba awak cakap , apa yang awak mahu dari saya ? Please jujur dengan saya .

Awak , saya bukan patung ! Saya manusia , saya ada hati dan perasaan . Hati dan perasaan saya perlu dijaga . Kalau awak tak sanggup untuk jaga hati and perasaan saya , awak cakap je . Saya tak kisah . Tapi tolong jujur dengan saya !

No comments:

Post a Comment