BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 3 February 2012

Perasaan saya dipermainkan :'(

Kenapa saya selalu dipermainkan ? Kenapa hati saya selalu terluka ? Kenapa saya tak layak untuk bahagia ?

Saya terlalu mencintai awak . Saya sayangkan awak ( ! )
Kenapa awak selalu buat saya sedih ? Kenapa awak mainkan perasaan saya ? Awak belum puas sakitkan hati saya ? Apa sebenarnya yang awak mahu ? Susah sangat ke untuk setia ?

Saya tahu saya tak secantik dia . Tapi saya ada perasaan , and perasaan saya perlu dijaga ! Awak , kalau betul awak ada orang lain . lepaskan saya :'( Tolong jangan seksa saya . Saya perlukan seseorang yang betul betul sayang saya and boleh buat saya bahagia . Bukan seseorang yang suka menyakitkan hati saya and boleh buat saya menangis !

Kenapa saya percayakan awak ? Sedangkan awak selalu tipu saya ? Adakah kerana saya terlalu mencintai awak ? Awak , saya tak nak jadi perempuan BODOH . Perempuan yang sanggup menderita kerana seorang lelaki yang tak pernah menghargai dirinya ! Tapi sekarang saya seorang perempuan yang BODOH kerana percayakan awak .

Dah berkali kali saya bagi peluang untuk awak . Untuk belajar setia and mencintai saya , tapi awak tak pernah hargai semua tu . Kenapa awak ? Susah sangat ke untuk mencintai saya ? Mybe , hati awak bukan untuk saya lagi . Hati awak ada dengan perempuan lain . Awak tolong faham saya .

Saya terlalu mencintai awak !

No comments:

Post a Comment